ESHOP NENÍ V PROVOZU

Záruční podmínky

Záruční podmínky

trvání záruky a její rozsah

Pro veškeré mobilní telefony zakoupení v našem internetovém obchodě IPATO.CZ poskytujeme zákonnou záruku 24 měsíců.
Při zakoupení zboží na jako podnikatel nebo firma poskytujeme záruku 6 měsíců na jakost při převzetí zboží (produkty iGET Blackview, OUKITEL mají záruku 24 měsíců)

Záruka se vztahuje na veškeré výrobní vady, které se projeví při běžném používání mobilního telefonu.

Na které závady se záruka nevztahuje

Záruka se nevztahuje na škody vzniklé opotřebením způsobeným obvyklým užíváním zboží , chybnou obsluhou , neodborným nebo neoprávněným zásahem , jakož i použitím, údržbou či instalací , které jsou v rozporu s návodem. Reklamace nebude uznána v případě mechanického poškození vinou zákazníka. 

Za mechanické poškození mobilního telefonu se považuje:

  • pád zařízení a prasknutí displeje - skla
  • oxidace telefonu vlivem vlhkosti nebo polití (pro telefony s certifikací IP se musí dodržet pokyny výrobce)
  • pád telefonu a následná špatná funkčnost zařízení, která má spojistost s pádem
  • neodborné přehrání (flash) systému telefonu (umíme vyčíst z paměti telefonu)
  • používání neoficiálních aplikací třetích stran (cracknuté, zavirované atd.)
  • nefunkčnost aplikací třetích stran
  • neoficiální úpravy systému telefonu (root telefonu atd.)
  • Proniknutí kovového prachu a následná nefunkčnost reproduktoru a sluchátka na volání. (V tomto případě lze opravit za poplatek dle typu mobilního telefonu)

 

Náhradní díly

  • Neodborná montáž
  • Instalace náhradního dílu v nevhodných podmínkách pro instalaci takového dílu. (vysoká vlhkost, prašnost, chybějící uzemnění a další.)
  • Před lepením displejů a dotykových skel tyto díly vyzkoušejte, po nalepení a zjištěné nefunkčnosti nelze uplatnit reklamaci.
    Při reklamaci displejů a dotykových skel je nutné zaslat servisní protokol nebo potvrzení a provedení instalace v servisu, který má autorizaci pro tuto značku.

 

Námi prodávané mobilní telefony nikdy nevystavujte vysokým teplotám a přímému letnímu sluníčku. Při delším vystavení telefonu na přímé slunce může dojít k přehřátí telefonu a poškození základní desky nebo dalších součástí např. rozlepení dotykového skla od LCD či poškození dotyku. Veškeré údaje o provozní teplotě telefonu jsme schopni vyčíst z paměti telefonu a nemusí Vám být uznána záruka.

CO UDĚLAT PŘED ODESLÁNÍM K NÁM NA REKLAMACI ?

Vše potřebné se dozvíte zde >  Co Udělat Před Zasláním Telefonu Do Servisu