ESHOP NENÍ V PROVOZU
Reklamace
V případě, že potřebujete reklamovat zboží zakoupené z internetového obchodu IPATO.CZ tak zde získáte veškeré potřebné informace.
U zboží zakoupeného z našeho internetového obchodu IPATO.CZ je samozřejmostí záruka 24 měsíců (neplatí pro nákup na IČ) a dodržování zákonem dané lhůty pro vyřešení reklamace do 30 dní. Reklamace se snažíme řešit promptně do 10 prac. dní na námi dovážené zboží máme skladem většinu náhradních dílů.
Autorizované servisy - zde vyřídíte svoji reklamaci
- iGET, Blackview, Oukitel, UMIDIGI, CUBOT: https://reklamace.intelek.cz/login
Připravte si výrobní číslo případně IMEI zařízení - pokud jej zařízení má přiděleno z výroby.
(nalézt jej můžete na zadní straně zařízení, případně uvnitř pod baterií pokud je zařízení uživatelsky otevíratelné, nebo na krabičce či prodejním dokladu).
Otevřete si reklamační portál autorizovaného servisu a přihlaste se nebo se případně zaregistrujte.
V rámci svého účtu pak zaveďte novou reklamaci - portál Vám přidělí číslo RMA
Zařízení s přiděleným číslem RMA a kopii prodejního dokladu zašlete na adresu autorizovaného servisu uvedenou na servisním protokolu - ULEFONE: www.britex.cz
- DOOGEE: www.vspdata.cz
- AGM: kontaktujte nás na servis@ipato.cz
Záruční lhůty
- Mobilní telefony, tablety atd.: 24 měsíců
- Baterie a akumulátory: 6 měsíců na kapacitu
- Spotřební zboží: 6 měsíců
- Nákup na IČ: 6 měsíců záruky na jakost převzetí zboží
Uplatnění reklamace
Proč nemáme uvedenou adresu pro reklamaci ?
- Některé problémy je možné vyřešit uvedením telefonu do továrního nastavení nebo po konzultaci bez nutnosti zasílat telefon na servis
- Některé značky telefonů odesíláme od zákazníka přímo do autorizovaného servisu, tím se urychlí průběh reklamace o 3-4 dny
- iGET Blackview, OUKITEL, UMIDIGI, CUBOT: https://reklamace.intelek.cz/
Připravte si výrobní číslo případně IMEI zařízení - pokud jej zařízení má přiděleno z výroby.
(nalézt jej můžete na zadní straně zařízení, případně uvnitř pod baterií pokud je zařízení uživatelsky otevíratelné, nebo na krabičce či prodejním dokladu).
Otevřete si reklamační portál autorizovaného servisu a přihlaste se nebo se případně zaregistrujte.
V rámci svého účtu pak zaveďte novou reklamaci - portál Vám přidělí číslo RMA
Zařízení s přiděleným číslem RMA a kopii prodejního dokladu zašlete na adresu autorizovaného servisu uvedenou na servisním protokolu
Pro vyřešení problému z Vámi zakoupeným zbožím z internetového obchodu IPATO.CZ se obraťte na e-mail: servis@ipato.cz nebo na jeden z kontaktů uvedený na stránce Kontakty. Do e-mailu uveďte přesný popis závady, následně obdržíte odpověď od našeho technika s dalším postupem reklamace.
Vzorový formulář k odstoupení od smlouvy ZDE
Tyto reklamační podmínky nabývají platnosti 17.8.2016